Thursday, February 4, 2010

Lawatan kerja Kuasa Usaha Sementara, Kedutaan Besar Malaysia Kaherah ke Iskandariah(5-6 November 2009)


5 November 2009(jam 2 petang)- Perjumpaan antara rombongan pihak Kedutaan Besar Malaysia Kaherah(KBMK), yang diketuai oleh En. Shaiful Anuar bin Mohammad, Kuasa Usaha Sementara dengan Gabenor Iskandariah H.E. General Adil Latib telah diadakan . Hasil perbincangan sangat memberansangkan antaranya Gabenor Iskandariah telah berjanji untuk memudahkan urusan visa para pelajar Malaysia(tiada lagi temuduga) dan telah mengaturkan pertemuan antara pihak KBMK dan pihak Amn Daulah(Hal Ehwal Keselamatan Dalam Negeri) Iskandariah.

Turut serta En. Mohd Fauzi bin Said(Ketua Canseri), En. Abdullah bin Mat(Atase Agama), Prof. Madya Dr. Jamil bin Hashim(Pengarah JPMK), En. Ishak bin Othman(Pengarah MARA Timur Tengah) dan Puan Nor Zakiah binti Zaidon(Atase Pendidikan Iskandariah).





5 November 2009 jam 7.00 malam- Sesi ramah mesra bersama pelajar jurusan perubatan Universiti Iskandariah bertempat di Rumah MARA.

















6 November jam 2.00 petang- Sesi ramah mesra bersama pelajar jurusan Pengajian Islam dan Bahasa Arab di Pejabat JPMK(Cawangan Iskandariah) dan kaunter perkhidmatan konsul
ar KBMK.





No comments: